Spoštovani starši sedmošolcev in učitelji učencev zadnje triade OŠ Toma Brejca Kamnik!

Letošnji projekt Rastem s knjigo želimo malce nadgraditi in zato k sodelovanju poleg učencev vabimo tudi starše in učitelje.

Nacionalni projekt Rastem s knjigo poteka že petnajsto leto in sedmošolcem po celi Sloveniji prinaša darilno knjigo, ki naj bi poleg obiska splošne knjižnice in spremljajočih aktivnosti, v učencih predramila bralca in ga obogatila s kakovostnim branjem dela slovenskega ustvarjalca.

Letošnja knjiga, ki jo bodo lahko prebirali sedmošolci, nosi naslov Kako dolg je čas, avtor pa je Mate Dolenc. Letošnje Cankarjevo tekmovanje za učence 3. triade temelji tudi na omenjenem književnem besedilu.

Zgodbe v knjigi nas na pronicljiv način nagovarjajo k razmišljanju o mnogih rečeh. Za učence smo tokrat izbrali naslovno zgodbo Kako dolg je čas.

Če bodo razmere dopuščale, bodo učenci s knjižničarkama obiskali KFBK, ter pri urah slovenščine (v sklopu knjižnično-informacijskih znanj – KIZ-a) izvedli pogovor o knjigi in debatno tekmovanje. To zadnje se bo realiziralo v živo ali v obliki ZOOM konference.

Prilagamo sken in zvočni posnetek naslovne zgodbe Kako dolg je čas in vas vabimo k sodelovanju: prosimo vas, da nam zaupate vaše razmišljanje o naslednjem vprašanju oz. trditvi, ki je rdeča nit imenovane zgodbe:

ČAS JE NAŠ ZAVEZNIK! JE RES? KDAJ IN ZAKAJ? KDAJ NI IN ZAKAJ NE?

Vaše razmišljanje pošljite na naslov: grkman.marta@gmail.com

Veseli bomo vaših odzivov in sodelovanja. Če boste dovolili, bomo vaša razmišljanja tudi objavili na naši spletni strani.

Več o projektu si lahko preberete na naslovu: https://www.jakrs.si/bralna-kultura/rastem-s-knjigo/

Koordinator in vodja projekta Rastem s knjigo na OŠ Toma Brejca v šolskem letu 2020/21: knjižničarka Vesna Janežič

Kako dolg je čas?

»© Beletrina, 2019. Vse pravice pridržane.«

(Skupno 92 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost
window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-66705794-1');