V aprilu sta se učitelja Iztok Škof in Andreja Žavbi Kren udeležila seminarja z naslovom Conflict Management, Emotional Inteligence and Bullying Prevention oz. Obvladovanje konfliktov, čustvena inteligenca in preprečevanje ustrahovanja.

Cilj seminarja je bil predstaviti učiteljem, kako lahko slabi odnosi v razredu ustvarijo neugodno/stresno šolsko okolje.

Učitelja sta spoznala uporabnost poznavanja različnih vrst konfliktov. S prikazom praktičnih dejavnosti, ki jih je mogoče takoj uporabiti v razredu, učitelji povečajo lastno sposobnost modeliranja in spodbujajo aktivno poslušanje, empatijo in čustveno inteligenco. Spoznala sta nekaj aplikacij, ki so učitelju v pomoč pri delu: Pear Deck, Near Pod, Digital books, Ed puzzle, ClassDojo ipd.

Zavedanje čustvenih potreb je osnovna vrlina dobrega učitelja. Učitelj mora namreč zelo dobro poznati odnose v razredu, da lahko ustvarja pozitivno klimo, ki pripomore, da ima učitelj celosten vpogled v razredno skupnost. Tako lažje premaguje komunikacijske ovire in ureja odnose, ki se vsakodnevno pojavljajo v  razredu.

(Skupno 32 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost