Erasmus+ Izobraževanja: Navdihujoče delavnice za Učitelje

V sredo, 30. avgusta, se je odvil izjemno zanimiv dogodek, ki je prinesel svež veter v izobraževalni svet učiteljev, sodelujočih v programu Erasmus+. Pod naslovom “Erasmus+ Izobraževanja: Navdihujoče delavnice za Učitelje” so se učitelji zbrali na enem mestu, da bi delili svoje izkušnje in spoznali nove metode poučevanja.

Dogodek je bil načrtovan v obliki serije delavnic, kjer so učitelji imeli priložnost izbrati eno izmed treh predstavitev v vsakem terminu. Vsaka delavnica je trajala 20 minut, s sledenjem 10 minutnega obdobja za diskusijo in možnost prehoda na drugo delavnico. Vsaka delavnica je bila osredotočena na posebno temo, ki je navdušila predavatelje, in ponudila sodelavcem nove poglede in orodja za svoje izobraževalne prakse.

Delavnice

1. **Poučevanje na prostem** – Ta delavnica je raziskovala prednosti poučevanja na prostem. Učitelji so se naučili, kako izkoristiti naravno okolje za izboljšanje izobraževalnih izkušenj.

2. **Skrivnosti finskega šolskega sistema** – Na tej delavnici so učitelji raziskovali finski izobraževalni model, ki je med najboljšimi na svetu. Učitelji so se osredotočili na pristope, ki jih uporablja Finska za uspešno izobraževanje.

3. **Pobudimo možgane** – Ta delavnica se je osredotočila na razvoj kreativnosti in spodbujanje razmišljanja izven okvirjev.

4. **Teambuilding** – Delavnica o gradnji ekip je ponudila orodja za izboljšanje sodelovanja med učitelji in učenci. Učitelji so se med delavnico srečevali s skupinskimi izzivi.

5. **Ne sedim, ko se učim** – Ta delavnica je raziskovala koncept aktivnega učenja in kako ga integrirati v učilnice.

6. **Stavbe govorijo** – Delavnica se je osredotočila na arhitekturne elemente v izobraževalnih ustanovah in njihov vpliv na učenje.

7. **Teaching Science** – Na tej delavnici so učitelji raziskovali nove metode poučevanja naravoslovnih predmetov.

8. **Klobuki** – Delavnica se je ukvarjala s kreativnim razmišljanjem in uporabo različnih perspektiv pri reševanju problemov.

Na koncu dneva se je odvil tudi termin za analizo delavnic in predstavitev nadaljnjih možnosti v okviru Erasmus+ projekta. Učitelji so imeli priložnost deliti svoje vtise in izkušnje ter razmisliti o možnostih nadaljnjega sodelovanja v programu.

Ta dogodek je predstavljal odlično priložnost za izmenjavo znanja in izkušenj med učitelji ter raziskovanje novih pristopov k poučevanju. Upamo, da bo takšnih dogodkov še več, saj so ključnega pomena za izboljšanje kakovosti izobraževanja in razvoj učiteljev ter učencev.

Šolski prevozi na prvi šolski dan (1. 9. 2023)

Vozni red šolskih prevozov za prvi šolski dan (1. 9. 2023):

    • Odhod avtobusa iz Podgorja ob 7.45.
    • Odhod avtobusa v Podgorje z avtobusne postaje pri podhodu ob 13.05 in ob 13.30.
    • Odhod kombija z Žal ob 7.08 in ob 8.00.
    • Odhod kombija na Žale z avtobusne postaje pri podhodu ob 13.15 in ob 14.50.
    • Odhod avtobusa z avtobusne postaje Perovo ob 7.10 in ob 8.00.
    • Odhod avtobusa na Perovo z avtobusne postaje Metuljček Duplica (OŠ Marije Vere) ob 14.05.

Šolski prevoz Perovo

Občina Kamnik bo s 1. 9. 2023 zagotovila dodatno avtobusno linijo za otroke, ki prihajajo iz naselij Pot na Dobravo, Na jasi, Perovo, Pot v Rudnik in Prisojna pot in obiskujejo OŠ Toma Brejca in OŠ Marije Vere.

Zjutraj bosta dve avtobusni vožnji, in sicer:

    • Ob 7.10 uri na zbirnem mestu AP Perovo smer Kamnik (glavna cesta oz. obvoznica) – AP Metalka Kamnik (OŠ Toma Brejca) – AP Duplica pri pošti (OŠ Marije Vere).
    • Ob 8.00 uri na zbirnem mestu AP Perovo smer Kamnik (glavna cesta oz. obvoznica) – AP Metalka Kamnik (OŠ Toma Brejca) – AP Duplica pri pošti (OŠ Marije Vere).

Popoldanska vožnja bo samo ena, in sicer:

    • ob 14.05 iz AP Metuljček Duplica (OŠ Marije Vere) – AP Metalka Kamnik (OŠ Toma Brejca) – AP Perovo pri Rešetu (glavna cesta oz. obvoznica).

Starši bodočih vozačev, načrtujte z otrokom pot v šolo in ga pripravite na varno uporabo šolske poti od doma do postajališča avtobusa in vračanja iz šole domov. Nekaj uporabnih informacij in napotkov vam je na voljo:

Introduction to the Finnish Education Model

Finska, država z odličnim izobraževalnim sistemom, je pogosto vzorčni primer za številne druge države po svetu. Da bi poglobili razumevanje finskega izobraževalnega modela in prenesli njegove najboljše prakse v svoje učilnice, so se trije učitelji udeležili seminarja o skrivnostih Finskega šolskega sistema. :
Seminar je nudil vpogled v ključne vidike finskega izobraževalnega sistema, vključno z enakostjo, brezplačnim izobraževanjem in številnimi drugimi elementi, ki so prispevali k njihovemu uspehu.
Udeleženci so se naučili metod, ki bodo njihovo poučevanje prilagodile bolj celovitemu, na učence osredotočenemu pristopu. Poudarek je bil na razvoju komunikacijskih veščin, vodenju razprav ter spodbujanju kritičnega razmišljanja pri učencih.
V sodobnem izobraževanju je tehnologija nepogrešljiva. Tečaj je udeležencem omogočil pridobitev znanja o tehnologiji v izobraževanju (EdTech) in kako se ta uporablja v finskem izobraževanju. To je še posebej pomembno, saj omogoča boljše izkoriščanje tehnoloških orodij v učilnicah.
Udeleženci so se naučili, kako ustvariti lekcije v finskem slogu, kar vključuje uporabo inovativnih pristopov k poučevanju ter poudarek na prilagajanju učne vsebine potrebam in interesom učencev.
Ta seminar je bil ključen korak za učitelje, ki si želijo izboljšati svoje metode poučevanja in doseči boljše izobraževalne rezultate. Z razumevanjem finskega izobraževalnega modela ter uporabo pridobljenih znanj in veščin lahko učitelji v svojih učilnicah uresničijo pozitivne spremembe. Izkušnje iz Finske namreč kažejo, da je to lahko ključ do uspeha v sodobnem izobraževalnem okolju.

Branje

Dragi učenci in učenke,
kot idejo za branje med poletnimi počitnicami vam ponujamo izbor knjig za tekmovanje iz slovenščine za Cankarjevo priznanje v šolskem letu 2023/24:
4. in 5. razred: Nataša Konc Lorenzutti: Kakšno drevo zraste iz mačka,
6. in 7. razred: Maša Ogrizek: Lisičja luna,
8. in 9. razred: Irena Androjna: Modri otok.
Uživajte v branju!
Dostopnost