V soboto, 16. 3. 2019, smo se s  planinskim krožkom odpravili na izlet na Vremščico (1027m). Zame je bil to drugi izlet, saj  sem se planinskemu krožku pridružila  komaj  mesec dni nazaj.

Ob 7.30 smo se brali pred športno halo. Voznik avtobusa je tokrat malo zamujal, zato smo se odpravili petnajst minut kasneje, kot smo bili dogovorjeni. Spotoma smo se ustavili še v Radomljah in v Domžalah, da so se nam pridružili še planinci iz teh koncev.  Vožnja z avtobusom je bila dolga približno eno uro. Ustavili smo se v Senožečah in začeli vzpon najprej po makadamski cesti do gozda, potem pa naprej po planinski poti. Vreme je bilo sončno in bilo nam je prijetno toplo. Med potjo smo videli nekaj živali in sicer psa, ptičke in jazbeca. Večinoma je bila pot lahka. Tu in tam pa je bila tudi strma, vendar smo vsi prehodili pot do vrha brez težav. Tokrat je bila pot do vrha dolga približno dve uri in potem spet dve uri navzdol. Na travniku ob vznožju Vremščice smo se igrali. Med igro  sva z učiteljem Francijem našla fosile živali, ki sva jih tudi slikala. Seveda smo imeli s sabo tudi hrano in pijačo, tako da lačni in žejni nismo bili. Prinesli  smo si tudi nekaj sladkarij za energijo ( jaz sem prinesla čokoladke tudi za naše prijazne vodnike).

Ob 14. 45 smo se odpravili nazaj na avtobus in se odpeljali nazaj domov. V Kamnik smo se pripeljali točno ob 16.20, kot smo načrtovali. Tam so nas pričakali naši starši.

LEA ŠPUR 4.C

(Skupno 76 obiskov, današnjih obiskov 1)