Obvestilo o stavki 9. 3. 2022

Stavkovni odbor SVIZ OŠ Toma Brejca nas je seznanil, da bo na naši šoli v sredo, 9. 3. 2022, potekala splošna stavka v vzgoji in izobraževanju. Ta dan bo šola zaprta, vzgojno-izobraževalnega procesa ne bo. Starši učencev 1.–3. razreda, ki potrebujete nujno varstvo za svojega otroka, to sporočite razredničarki najkasneje do ponedeljka, 7. 3. 2022. Nujno varstvo bo zagotovljeno od 6.15 do 16.30 ure. V prilogi dodajamo še dopis Glavnega stavkovnega odbora SVIZ.

vodstvo šole

Priloga: Dopis – Glavni stavkovni odbor SVIZ

Kdo je napravil Vidku srajčico – ogled lutkovne predstave

Kulturni dan za učence 1. razreda

Učenci 1. razreda si bodo v četrtek, 10. 3. 2022, v Lutkovnem gledališču v Ljubljani ogledali lutkovno predstavo Kdo je napravil Vidku srajčico?

Malica za vse učence bo takoj po prihodu v šolo, zato prosimo starše, naj otroke pravočasno pripeljejo v šolo. Kosilo in ostale dejavnosti bodo potekale po ustaljenem programu. Stroške kulturnega dne boste starši poravnali s plačilom  položnice (vstopnica – 4€, cena prevoza bo znana naknadno).

Vsem želimo prijetno urico v gledališču, pazimo na lepo vedenje in uživajmo ob junakih, ki nas bodo razveselili v četrtkovem dopoldnevu!

Vodja kulturnega dne: knjižničarka Marta Grkman Repolusk

 

Videk je štiriletni deček, ki živi v številčni družini. Kot najmlajši otrok vedno zadnji dobi srajčico, ki pa je vedno najbolj ponošena. Nekega poletja si jo strga, ker pa so doma revni, zanj nove srajčice ni. Žalosten je in napol nag. Tedaj pa mu pridejo na pomoč živali! Ovčka da volno, pajek stke blago, rak blago razreže, ptiček ga sešije. Videk kmalu dobi prekrasno novo srajčico in ves vesel steče domov, da bi jo pokazal.

Pravljico je napisal Fran Levstik pred davnimi leti, leta 2006 pa je na odru Lutkovnega gledališča Ljubljana zaživela tenkočutna predstava, ki oživlja to dragoceno povest iz domače literarne zakladnice.

(vir: http://www.lgl.si/si/predstave/vse-predstave/553-Kdo-je-napravil-Vidku-srajcico#.YiCmcOjMLcs )

 

Zahvala šolskega sklada

Hvala vsem staršem, učencem, učiteljem in ostalim, ki ste s svojimi prispevki (finančnimi in materialnimi) doprinesli k uspešnemu delovanju šolskega sklada! Zbrali smo nekaj informacij o našem delovanju in vas lepo vabimo k ogledu in branju (povezava).

Upravni odbor šolskega sklada

REZULTATI DRŽAVNEGA TEKMOVANJA IZ RAZVEDRILNE MATEMATIKE

Na državnem tekmovanju iz razvedrilne matematike, ki je potekalo v soboto, 5. 2. 2022, v Ljubljani je tekmovalo tudi dvanajst učenk in učencev naše šole. Ena učenka se zaradi odrejene karantene tekmovanja žal ni mogla udeležiti.

Naši tekmovalci so s svojim znanjem zopet navdušili. Pokazali so tudi veliko iznajdljivosti pri reševanju novih matematičnih izzivov. Zelo uspešno so zastopali našo šolo, saj so osvojili kar pet zlatih in sedem srebrnih priznanj. Uspeh je res izjemen, saj je bilo v posameznem razredu podeljenih le štirinajst do sedemnajst zlatih priznanj.

Zlato priznanje so osvojili:

  1. MATEVŽ KUHAR, 7. č
  2. ANA GRADIŠEK, 7. c
  3. JANJA PONDELEK, 7. a
  4. LUCIJA VEHOVEC, 8. b
  5. HANA PINOSA, 9. a

Srebrno priznanje so osvojili:

  1. DAVID KOKALJ, 7. c
  2. AŽBE GOLUB, 8. c
  3. IVONA LEDERER, 8. c
  4. MATEJ SAJEVIC, 8. b
  5. TIM MAROH, 8. c
  6. BRINA BARA LEBAN, 9. b
  7. ŠPELA MIHELČIČ, 9. b

Vsem tekmovalcem čestitamo in jim želimo še naprej veliko veselja pri reševanju matematičnih problemov.

 Mentorica Nataša Uršič

GOZDNI JANUAR

Za drugošolce je bil mesec januar poln gozdnih dogodivščin. Včasih smo si za obisk gozda vzeli veliko časa, kdaj pa smo bližnji gozdiček pred šolo izkoristili za krajši gibalni odmor. Prav posebna je bila učna ura likovnega pouka, ko smo v gozdu gradili domovanje za belo kačo s kronico, ki smo jo spoznali pri slovenščini. Po enem tednu smo se vrnili k izdelkom in preverili, ali je kača katero od hišk izbrala za svoj novi dom. Učenci so ugotovili, da kače ni bilo, je pa zato eno od hišk obiskal krt in za spomin pustil veliko krtino.

Pija Prijon

TEDEN PISANJA Z ROKO 2022

V letošnjem šolskem letu smo že tretjič razmišljali, zakaj je pisanje z roko smiselno, katere so prednosti le-tega in čemu še vedno razvijati veščine pisanja z roko kljub vse obsežnejšemu „druženju” s tipkovnicami. Mlajši učenci so poročali, da so zelo ponosni, ko se v prvem razredu naučijo pisati in brati, drugošolci prekipevajo od navdušenja, ko v roko prvič primejo nalivno pero in se učijo oblikovanja in povezovanja pisanih črk. Starejši učenci so pisanje z roko povezovali s stili učenja in ugotavljali, kako oblikovanje lastnih zapiskov vpliva na pomnjenje učne snovi.

Nekateri smo projekt povezali že z decembrskim pisanjem voščil, dobrih želja in sporočil t. i. „skritih prijateljev”, ostali pa smo se večini aktivnosti posvetili med 17. in 21. januarjem. Vsi pa smo se strinjali, da je sporočilo, ki ga napišemo za nekoga drugega, pristnejše, če je napisano na roke. Je dokaz, da smo se zavzeli, si vzeli čas in se potrudili.

Nekaj fotoutrinkov je zbranih v spletni galeriji: https://photos.app.goo.gl/9qqyPLEP3nU3njvv7

Dostopnost