V sklopu nemščine kot izbirnega predmeta so devetošolci izdelali kratke video posnetke. Od načrtovanja do izvedbe je bilo potrebno narediti kar nekaj korakov. Začeli smo z osnovnim znanjem, ki so ga učenci pridobili pri pouku (poimenovanje stavb, kako povem, kje se kaj nahaja, kaj tam lahko delamo, orientacija v mestu). Učenci so nato po skupinah izdelali zemljevide Kamnika, ki so bili zelo kreativni. Nato je vsak učenec dobil svojo vlogo – nekateri so zapisali opise stavb, dialoge, spet drugi pa so bili zadolženi za fotografiranje stavb ter snemanje. Snemanje dialogov je potekalo pred šolo. Ko je bil ves material za filme pridobljen, so se učenci razdelili v skupine z žrebom. V skupinah ali dvojicah so nato zmontirali izdelke v računalniški učilnici.
Delo v skupinah je bilo pri večini učencev zelo učinkovito razdeljeno ter je dopuščalo izmenjavo idej, tehničnih znanj in pozitivno energijo. Nastali so kreativni posnetki, ki lepo predstavijo Kamnik in imajo didaktično vrednost. Kljub manjšim napakam so se učenci odlično odrezali! Upam, da bodo svoje znanje nemščine, tehnični podkovanost ter smisel za delo v skupini in pozitivno energijo uspešno uporabili tudi po zaključku osnovne šole.
Vabljeni k ogledu nekaterih končnih izdelkov.

Učiteljica Breda Banovšek

(Skupno 140 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost