PRVA TRIADA

Učenci 1. razreda

V 1. a so učenci v svoje zvezke risali sestavine tradicionalnega slovenskega zajtrka (med, mleko, kruh …). Kasneje pa so izdelovali lončke iz gline. Preostali čas pa so izkoristili za igro.

V 1. b so danes spoznavali čebele in njihovo delo. Spoznali pa so tudi proces pridobivanja medu. Da pa današnji dan ne bi bil tako pust in nezanimiv, so si ogledali film o čebelah, ki pa jim je bil zelo všeč. Naučili so se veliko novega.

V 1. c razredu so danes risali dobrote, ki jih slovenski tradicionalni zajtrk vsebuje, torej kruh, maslo, mleko, med in jabolka. Zajtrk je bil vsem zelo dober, pravijo pa ,da bi ga imeli skoraj vsak dan. Ogledali so si tudi zanimiv film o medu. Nato so se malo pogovorili o hrani, kasneje pa so si ogledali risanko.

V 1. č razredu je bila glavna tema pogovora razlika med domačimi in kupljenimi izdelki, ki so jih danes jedli pri slovenskem tradicionalnem zajtrku. Tudi učenci 1. č razreda so se likovno preizkusili in se izkazali za prave mojstre v risanju čebelnjakov z voščenkami. Dan jim je bil zelo všeč.

 Učenci 2. razreda

Več slik si lahko pogledate s klikom na zgornjo sliko.

V 2. a razredu pa so dan začeli bolj zabavno. Ogledali so si film o tradicionalnem slovenskem zajtrku in nato o tem malce poklepetali.  Naučili so se marsikaj o zdravi prehrani, izdelali so prehransko piramido, ki jo bodo od danes naprej bolj upoštevali. Spoznali pa so tudi pribor.

V 2. b razredu so se z učiteljico pogovarjali o sestavinah tradicionalnega slovenskega zajtrka, in sicer kako nastajajo in kje jih dobimo. Povedali so nam, da med pridelajo čebele v čebelnjakih, mleko dobimo od krav, maslo pridelamo iz mleka, jabolka pa zrastejo na jablanah po celi Sloveniji. Ko so učenci prišli v šolo, se je nekaterim zdelo precej nenavadno, da so v šoli jedli zajtrk. Kasneje so začeli izdelovati krožnike, pogrinjke in pribor. Delavnica jim  je bila všeč.

V 2. c razredu so se večinoma pogovarjali o čebelah. Pogovarjali so se kako čebelarji izdelajo med in si ogledali kratek film o življenju čebel. Iz kolaž papirja so izdelali krožnike na katere so kasneje dali hrano, ko so jo izdelali iz plastelina. Da pa krožnik ni bili tako pust, so nanj narisali mnogo različnih vzorcev. Pozanimali so se o vremenu v Tunjicah. Zajtrk jim je bil zelo dober. Dan jim je bil všeč, ker so se veliko naučili.

Učenci 3. razreda

V 3. a razredu so si sprva ogledali poučen film o čebelah. Nato so iz kolaž papirja izdelali čebelnjak. Da pa v čebelnjaku nastane med, so za to potrebne čebele, ki so jih izdelali iz tulcev in kolaž papirja. Naučili so se marsikaj novega o pomembnosti čebel in o ravnanju z njimi. Dan se jim je zdel zanimiv.

Tudi v 3. b razredu so se učenci pogovarjali o čebelah. Pogovarjali so se kako čebele izdelajo med in izdelali čebelnjak. Zajtrk jim je bil okusen, pravijo pa,da bi ta dan še večkrat ponovili, saj se jim je zdel zelo zanimiv in poučen poleg tega pa jim ni bilo treba imeti pouka.

DRUGA TRIADA

Učenci 4. razreda

Učenci 4. razreda so odšli na ogled kmetije Poravne. Tam so si ogledali različne živali. Najbolj jim je bila všeč kravica Lara, ki se je pred kratkim skotila. Ugotavljali so kako nastane mleko in kako ga od krave pridobivamo ter kje ga shranjujemo.

Povprašali smo nekaj učencev kako si bodo ta dan zapomnili in kaj so se naučili:

»Bilo je zelo zabavno, z veseljem bi se še kdaj vrnili.«

»Zelo smo se imeli lepo, naučila sem se veliko o mleku in živalih ki ga dajejo.«

»Rad bi, da je še več takih dni, saj mi je všeč, da se ohranja slovenska tradicija.«

 

Učenci 5. razreda

Za odličen začetek dneva so imeli tradicionalni slovenski zajtrk s kruhom, medom in maslom ter toplim mlekom. Izdelujejo panjske končnice, ki so zelo zanimive in barvite. K pridobitvi znanja jim pomaga kviz o čebelah in o pridobitvi medu ter kratek film o čebelah in čebelarjih.  Intervjuvali smo dva učenca ki pravita:

5.a Urban: »Najbolj mi je všeč kviz, ker se veliko naučim o čebelah in koliko nas v resnici je zajtrk.«

Meta: »S tem dnem si bom lažje predstavljala kako pridobivamo med in kako pomembne so čebele.«

  1. b razred smo vprašali, kakšen se jim zdi tradicionalni slovenski zajtrk. Povedali so nam:

Zajtrk se nam zdi zelo zdrav, saj so vse sestavine domače, zato je tudi tako slasten. S to pojedino bomo dobili ogromno energije za začetek dneva. Zelo lepo je da ohranjamo tradicijo in jemo slovensko hrano.

 

Učenci 6. razreda

Na začetku so si ogledali kratek film o nezdravi prehrani. Po tem so se ukvarjali s programom Excel. Najprej so zbrali podatke z anketo, ki jo je sestavila učiteljica Janžekovič. Uporabljali so stolpčni diagram, naslov pa je bil na temo današnjega dne.

V drugi skupini pa so medtem izdelovali kolebnice, ki jih bodo kasneje uporabili pri športni vadbi.

Izdelujemo kolebnice, čez katere bomo skakali. Naredili pa jih bomo iz vrvi in okroglih ročajev, ki jih bomo pobrusili in izvrtali luknjo.  (Ema in Eva, 6.b)

Postavili smo jim vprašanja, nanje pa so odgovorili takole:

Kakšen se vam zdi ta dan?

»Všeč nam je, saj je zelo zabaven.«

Kako ustvarjate pri delavnicah?

»Sami s pomočjo učiteljice.«

Kakšen se vam zdi slovenski zajtrk?

»Zelo dober, saj je med zelo zdrav in sladek ter sestavine so skrbno izbrane.«

Ali vam je všeč da ohranjamo to tradicijo tudi na naši šoli?

»Da, zaradi slovenske kulture. Zelo si želimo da bi se ta tradicija ohranila še naprej saj smo lahko ponosni na naše domače izdelke.«

 

TRETJA TRIADA

Učenci 7. razreda

Več slik si lahko pogledate s klikom na zgornjo sliko.

Sedma razreda sta bila razdeljena v štiri skupine:

7.b: Glasbeno in likovno ustvarjanje

7.a: Kuhanje ter zdravo in varno pohodništvo

Prva skupina 7.b se je pri glasbi posvetila pisanju pesmi na današnjo temo, nato so jo ob spremljavi glasbil tudi zapeli.

Druga skupina 7.b pa je s pomočjo likovnih pripomočkov izdelovala in prerisovala  čebele v panju.

Prva skupina 7.a se je posvetila kuhanju in pečenju jabolčne pite ter vafljev s čežano s katerimi so se gostili razredniki ter nekateri učenci.

Druga skupine 7.a pa je spoznavala pohodništvo, kako se ga lotiti in se nanj pripraviti. S težavami pa so zavezovali tkalski vozel ter osmico.

 

Učenci 8. razreda

Učenci so gledali film o motnjah hranjenja. Pogovarjali so se o presni hrani, jedilnikih, o vegeterjanski prehrani in si ogledali nekaj knjig.

Učenci 9. razreda

Učenci obeh 9. razredov so se odpravili na Stari grad, kjer so se naužili svežega zraka in prave mere smeha. Nato so si pogledali film »Super veliki jaz«. Učencem je bil film všeč, saj so bile prikazane nevarnosti hitre prehrane.

 Člani multimedijske delavnice so bili: Ema Rihtar, Taja Štefanič, Nejc Grünfeld, Pina Štubljar, Matej Stele, Bor Plahutnik, Gregor Pogačar, Nives Nusdorfer, Manja Golob, Matija Švraka, Eva Zabret, Klara Janežič, Luka Levec, Jaka Potokar, Nejc Kutnar, Tilen Rizman, Živa Uršič, Tjaša Nemanič.

(Skupno 99 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost