V letošnjem šolskem letu smo že tretjič razmišljali, zakaj je pisanje z roko smiselno, katere so prednosti le-tega in čemu še vedno razvijati veščine pisanja z roko kljub vse obsežnejšemu „druženju” s tipkovnicami. Mlajši učenci so poročali, da so zelo ponosni, ko se v prvem razredu naučijo pisati in brati, drugošolci prekipevajo od navdušenja, ko v roko prvič primejo nalivno pero in se učijo oblikovanja in povezovanja pisanih črk. Starejši učenci so pisanje z roko povezovali s stili učenja in ugotavljali, kako oblikovanje lastnih zapiskov vpliva na pomnjenje učne snovi.

Nekateri smo projekt povezali že z decembrskim pisanjem voščil, dobrih želja in sporočil t. i. „skritih prijateljev”, ostali pa smo se večini aktivnosti posvetili med 17. in 21. januarjem. Vsi pa smo se strinjali, da je sporočilo, ki ga napišemo za nekoga drugega, pristnejše, če je napisano na roke. Je dokaz, da smo se zavzeli, si vzeli čas in se potrudili.

Nekaj fotoutrinkov je zbranih v spletni galeriji: https://photos.app.goo.gl/9qqyPLEP3nU3njvv7

(Skupno 31 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost