Pohodni športni dan – 6. razred
V torek, 22. 10. , so se učenci povzpeli na Zelenico. Spodaj si lahko pogledate nekaj utrinkov.
V torek, 22. 10. , so se učenci povzpeli na Zelenico. Spodaj si lahko pogledate nekaj utrinkov.
V sredo, 23. 10. 2019, odpade šahovski krožek za učence 3. in 4. razreda.
Učenci 7. razreda boste imeli v okviru projekta Rastem s knjigo dejavnosti v Knjižnici Franceta Balantiča Kamnik:
Zberete se ob 8.15 pred knjižnico. Po drugi uri boste prišli v šolo, kjer boste imeli malico, nato pa nadaljevali s poukom po urniku.
KDAJ: Torek, 22. 10. 2019.
ZBOR: Ob 8.00 pred šolo, kjer vzamete malico.
ODHOD: Ob 8.15 pred športno halo pri OŠ Frana Albrehta.
VRNITEV: 14.00.
KDAJ: Torek, 22. 10. 2019.
ZBOR: Ob 7.45 pred šolo, kjer vzamete malico.
ODHOD: Ob 8.00 pred športno halo pri OŠ Frana Albrehta.
VRNITEV: Med 13.30 in 14.00.
KDAJ: Torek, 22. 10. 2019.
ZBOR: Ob 8.15 pred šolo, kjer vzamete malico.
ODHOD: Ob 8.30 pred športno halo pri OŠ Frana Albrehta.
VRNITEV: 14.00.
Obvezna oprema:
Hrana:
Dodatna obvestila:
Naj bo korak lahek in varen, želim vam prijeten športni dan!
Mojca Beber
V soboto, 12. 10. 2019, smo se v zgodnjih jutranjih urah odpravili proti Nemčiji. Naš prvi postanek je bil na Hitlerjevi rezidenci Kehlsteinhaus – Orlovo gnezdo, kamor smo se pripeljali z lokalnimi avtobusu, nato pa do vrha v pozlačenem dvigalu. Na vrhu smo aktivno raziskovali in pomalicali. Videlo smo čudovit razgled na gore okoli nas. Naš drugi postanek je bil rudnik soli v Berchtesgadnu. Pred vhodom v rudnik smo se oblekli v pajace, ki so se v rudniki svetili pod UV lučjo. Po rudniku smo se peljali z vlakcem, tobogani in ladjico. Po ogledu rudnika smo lahko kupili spominke in imeli čas za malico. Naš zadnji postanek je bilo kraljevo jezero, kjer smo imeli dovolj časa za ogled prečudovite okolice in nakup spominkov. Domov smo se vrnili polni dobrih vtisov.
Lia Kerpan, 9. a
Spodaj si lahko pogledate utrinke iz športnega dneva učencev 2. razreda.
Cilj letošnjega obeleževanja svetovnega dne hrane je spodbujanje vseh držav sveta in vseh sektorjev (kmetijskega, okoljskega, zdravstvenega, izobraževalnega,…) k združitvi moči, da zagotovimo dostop do varne in kakovostne hrane po sprejemljivih cenah za vse. Potrebno je poudariti, da je bilo leta 2018 več kot 820 milijonov lačnih in kronično podhranjenih prebivalcev, na drugi strani pa smo priča naraščanju števila ljudi s prekomerno težo.
V nekaterih delih našega planeta je hrana postala moda in prestiž. Na TV zaslonih nas zasipajo z različnimi kuharskimi oddajami, police trgovin so polno založene, ponujajo mamljive popuste na količine, ki se jim je težko odreči. Pri tem pa pozabljamo, da na svetu kar 40% te hrane pristane v smeteh. Samo v Sloveniji zavržemo letno okoli 131.000 ton hrane, kar je okoli 64 kilogramov na prebivalca.
Ob tem bi se moral vsak izmed nas zamisliti nad svojimi dejanji, saj bi za ljudi, ki trpijo hudo pomanjkanje, zavrženi ostanki hrane pomenili prepotreben obrok, ki ga največkrat nimajo.
V Sloveniji problema kronične lakote ni, se pa strokovnjaki intenzivno ukvarjajo s tem, kako odpraviti posledice neustreznega prehranjevanja in nezadostne telesne dejavnosti. Dokazano je, da sodijo dejavniki nezdravega življenjskega sloga med najpomembnejše v procesih nastajanja, napredovanja in povečanja zapletov najpogostejših nenalezljivih bolezni kot so bolezni srca in ožilja, debelosti, sladkorne bolezni in raznih vrst rakavih obolenj.
Čas, v katerem živimo, je vse manj naklonjen zdravemu načinu življenja in resnično zdravo hrano je vse težje najti. Nenazadnje pa so ključne predvsem odločitve nas posameznikov v vlogi potrošnikov. Kot ozaveščeni in informirani potrošniki namreč z izbiro kakovostnih, lokalno in tradicionalno pridelanih živil vplivamo na celotno živilsko verigo. Na ta način posamezniki s spreminjanjem prehranjevalnih navad lahko izboljšamo svoje zdravje in kakovost življenja ter hkrati poskrbimo za ohranitev planeta.
Tekmovanje iz znanja biologije »Proteus«, bo potekalo v sredo, 16. oktobra 2019 ob 13. uri, v učilnici št.16. Učenci boste imeli čas tekmovalne pole reševati 45 minut.
Vsak učenec prejme tekmovalno polo in ocenjevalno polo. Rešitve vpisujte le na ocenjevalno polo, ki jo po končanem tekmovanju oddate.
Na osnovi rezultatov šolskega tekmovanja bo državna tekmovalna komisija določila dobitnike bronastih priznanj in udeležence državnega tekmovanja.
Vsem učencem želim uspešno reševanje tekmovalnih nalog!
Mentorica:
Marjeta Orehek