ZLATA PRIZNANJA IZ TEKMOVANJ IZ ZNANJA

DSC_9019

Več slik si lahko pogledate s klikom na zgornjo sliko.

Tudi v tem šolskem letu je potekalo veliko število tekmovanj iz znanja in naši učenci so se odlično odrezali. Lahko zapišem, da je bilo to leto rekordno leto, saj so skupno prejeli kar 41 zlatih priznanj na državnih tekmovanjih. Še posebej me veseli, da so se državnih tekmovanj udeleževali tudi mlajši učenci in bili zelo uspešni. Danes so za trud, ki so ga vložili v priprave, prejeli tudi knjižne nagrade.

In tudi sama nisem pozabila na učence, ki so prejeli zlata priznanja in na njihove mentorje, brez katerih ne bi bilo uspehov. 13. junija smo se srečali ob tortici, sproščeno poklepetali in upam, da se jim je tudi ta dan vtisnil v spomin. Na spodnjih fotografijah si lahko ogledate nekaj utrinkov z našega srečanja.

Zlata priznanja so osvajali na naslednjih tekmovanjih: iz matematike za Vegovo priznanje, logike,  razvedrilne matematike, biologije za Proteusovo tekmovanje, geografije, Logične pošasti in Matemčka.

Po eno zlato priznanje so prejeli Kristjan Maks Kosec, Prisha Griprasad, Semir Mašinović iz 1.a razreda; Ana Gradišek iz 1. c razreda; Samo Vrbec iz 1. č razreda; Tinkara Zabret iz 2. b razreda; Domen Dolinar iz 2. a razreda; Andrej Kokalj iz 3. A razreda; Maša Svetec iz 4. a razreda; Nadja Pondelek iz 4. c razreda; Aneja Gorjan Novak iz 6. b razreda, Jan Orehek iz 7.a razreda, Lucija Baša iz 7. b razreda; Gregor Pogačar iz 8. a razreda in Nataša Mihelčič iz 9. b razreda.

Po dve zlati priznanji so prejeli Lea Burja iz 4. a razreda; Taja Štefanič iz 7. a razreda; Neli Crnkovič iz 7. b razreda; Vid Thuma iz 8. a razreda, Tina Burja iz 8. b razreda in Eva Zabret iz 9. a razreda.

S po tremi zlatimi priznanji se lahko pohvalita Jakob Ivkovič iz 8. b razreda in Živa Uršič iz 9. a razreda.

In še rekordeja, ki sta osvojila štiri zlata priznanja – Tim Thuma iz 6. a razreda in Bor Plahutnik iz 8. a razreda.

 

Iskrene čestitke dobitnikom in mentorjem!

Mojca Rode Škrjanc

 

Novica

IMG_2777

Čestitke tekmovalcem na področnem tekmovanju v odbojki na mivki.

Fantje so dosegli 2. mesto, dekleta pa 1. mesto.

 

OBVESTILO ZA PETEK, 24. 6. 2016

Na zadnji dan pouka v tem šolskem letu bodo dejavnosti v okviru pouka za vse učence od 1. do 8. razreda potekale od 8.20 do 11.50.

Jutranje varstvo in podaljšano bivanje bosta organizirana po ustaljenem urniku, ravno tako bo organizirana vsa šolska prehrana. Starše učencev, ki so sicer naročeni na kosilo pa ta dan ne bodo kosili, prosimo, da pravočasno odjavite kosilo.

Vozni red avtobusnih prevozov bo nekoliko prilagojen:

– zjutraj bo peljal iz Podgorja samo drugi avtobus (ob 7.50),

– nazaj v Podgorje pa ob 12.15 in 13.05 s postaje pri podhodu.

ZDRAVA ŠOLA NA OSNOVNI ŠOLI TOMA BREJCA

Naša šola je bila 11. 4. 2016 sprejeta v Slovensko mrežo zdravih šol. Le-ta se odziva na probleme v zvezi z zdravjem otrok in mladostnikov. Usmerja se k razvojnim programom za promocijo zdravja na telesnem, duševnem, socialnem in okoljskem področju za učence, učitelje in starše.
Namen projekta je, da šola vključi promocijo zdravja v vse vidike vsakdanjega življenja, tako v učni načrt kot skriti učni načrt. Zdrava šola deluje celostno in poskuša vplivati na zdrav način življenja učencev in učiteljev, na kakovostno komunikacijo med zaposlenimi, učenci, starši, sodelovanje z lokalno zdravstveno službo, lokalno skupnostjo in širšim družbenim okoljem.
Pomembno je vse, kar lahko izboljšuje življenje na šoli.

Cilji Slovenske mreže zdravih šol so:
1. Aktivno bomo podpirali pozitivno samopodobo vseh učencev s tem, da bomo pokazali, da lahko prav vsak prispeva h kakovosti življenja v šoli.
2. Skrbeli bomo za vsestranski razvoj dobrih medosebojnih odnosov med učitelji in učenci, učitelji med seboj ter med učenci.
3. Potrudili se bomo, da bodo socialni cilji šole postali jasni učiteljem, učencem in staršem.
4. Vse učence bomo spodbujali k različnim dejavnostim, tako da bomo oblikovali raznovrstne pobude.
5. Izkoristili bomo vsako možnost za izboljšanje šolskega okolja.
6. Skrbeli bomo za razvoj dobrih povezav med šolo, domom in skupnostjo.
7. Skrbeli bomo za razvoj povezav med osnovno in srednjo šolo.
8. Aktivno bomo podprli zdravje in blaginjo svojih učiteljev.
9. Upoštevali bomo dejstvo, da so učitelji in šolsko osebje zgled za zdravo obnašanje.
10. Upoštevali bomo komplementarno vlogo, ki jo ima šolska prehrana pri učnem načrtu.
11. Sodelovali bomo s specializiranimi službami v skupnosti, ki nam lahko svetujejo in pomagajo na področju zdravja otrok in mladostnikov.
12. Vzpostavili bomo poglobljen odnos s šolsko zdravstveno in zobozdravstveno službo, da jih bo dejavno podprla pri vključevanju vsebin zdravja v učni načrt.

O aktivnostih, ki bodo potekale v okviru Zdrave šole v šolskem letu 2016/17, vas bomo obvestili v začetku novega šolskega leta.

Vodja projekta: Anja Kotnik Lebar

Ekoface nagradile Nejo Drnovšek

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ekoface so v ekokotičku še zadnjič v tem šolskem letu zastavile vprašanje za učence. Tokrat so želele, da bi učenci (in vsi na šoli) razmišljali o pomenu lokalno pridelane hrane.

Vprašanje se je glasilo: Koliko kilometrov ima za seboj španski paradižnik, ki ga najdemo na policah naših trgovin?

Pravilen odgovor je: Za seboj imam dolgih dva tisoč kilometrov. Manjka mi svežine, zapustili so me vitamini in minerali. (slika žalostnega paradižnika)

Vsi sodelujoči učenci so pravilno odgovorili na zastavljeno vprašanje. Ekofaca Izak Pinosa (6. a) je izžrebal Nejo Drnovšek (4. c), ki je bila nagrajena z revijo Duhec, pisalnim blokom, pisalom in ravnilom.

Čestitke!

Sebina Duraković

Ustvarjalne in sladke priprave na počitnice

20160615_133829

Več slik si lahko pogledate s klikom na zgornjo sliko.

Ko pogledamo v nebo, žal še nič ne kaže, da je poletje pred vrati. Zato smo se v 2. b razredu odločili, da si v času podaljšanega bivanja poletje pričaramo kar v razredu.

Najprej smo izdelali ribe iz odrabljenih CD-jev in z njimi poletno okrasili razred. V naslednjem tednu pa smo se lotili sladkih pregreh.

Najprej smo zmleli piškote, dodali maslo, sladkor, mleko in čokolado. Sledilo je oblikovanje kroglic, ki smo jih zatem povaljali v kokosu ali kakavu. Medtem ko so se strjevale v hladilniku, smo mi pridno pospravili razred. Komaj smo čakali na degustacijo. Mmmmm, kako so bile dobre! Čeprav so nam bile kokosove bolj všeč od kakavovih. Recept smo si zapisali in z veseljem jih bomo med počitnicami pripravili tudi za svoje domače.

2.b

Dostopnost